logo

פינוי אשפה אוטומטי

בעידן בו הכל ממוחשב ומתבצע בלחיצת כפתור הגיע הזמן לקדם טכנולוגיה זו להליך פינוי אשפה אוטומטי. הליך זה הינו הכרחי ויתרום משמעותית לתחום האשפה מסיבות שונות.

ידוע כי לא פשוט למצוא כוח אדם לעבודה בתפקידי פינוי האשפה, דבר היוצר התמודדות לא פשוטה עבור קבלני הפינוי והן עבור הרשויות בעבודה שהיא יומיומית ולא ניתנת לשום דיחוי ולכן פינוי אשפה אוטומטי יכול לתת מענה לתחליף של עבודת כפיים.

כמו כן, עלויות של כוח אדם הן גדולות על בסיס חודשי ומתחדש לעומת ציוד טכנולוגי אשר רוכשים פעם אחת לתקופת שירות שלמה ומעבר.

זמן פינוי באמצעות פועלים ועבודת כפיים לוקח המון זמן ולעיתים קרובות משאית האשפה סוגרת רחוב למשך זמן ארוך. לעומת פינוי אשפה אוטומטי באמצעות משאית אשפה עם מנוף רובוטי אשר מבצע את עבודת פינוי האשפה ב 40-45 שניות למיכל אשפה בלחיצת כפתור בלבד מתא הנהג ללא ירידה לכביש פעולה שמספקת לנו גם רמת בטיחות גבוהה הרבה יותר וגם מקצרת את זמן פינוי האשפה לקו פינוי אשפה שלם באופן משמעותי.

המנוף הרובוטי והמחשוב המתלווה אליו בטכנולוגיה ובפטנט המיוצר במקור באיטליה ומהווה שיטת פינוי האשפה המתקדמת בעולם באמצעות המשאית EASY CITY, מפנה כלי אצירה בשיטת ה"פטרייה" F90, באמצעות  שיטת פינוי אוטומטי אנו מונים יתרון גדול נוסף, שמירה על אורך חיי כלי האצירה לממוצע של 10 שנים ומעלה לכלי האצירה מסדרת "עיר חדשה" המיוצרים גם הם על ידי אותו יצרן איטלקי. בשיטת פינוי זו באמצעות המחשוב המתקדם אנו חוסכים גם את הצורך בחיישנים השונים הקיימים בשוק הרחב, מאחר והמחשוב הקיים במשאית משדר למחשב במשרד את כל דו"ח נתוני הפינוי לכל כלי אצירה ולכל קו פינוי האשפה, נתונים כגון, משקלים ומיקום המיכלים, יום ושעת פינוי.

למעשה בחבילה אחת של משאית מנוף רובוטי עם שיטת פינוי אשפה אוטומטי יחד עם כלי אצירה איכותיים ואסתטיים, בעלי נפחים שונים אנו מקבלים גם יעילות וגם מהירות, גם חסכון משמעותי בעלויות, גם מתקדמים טכנולוגית וגם משפרים את מראה הרחובות.

שיטת פינוי אשפה אוטומטי באמצעות המנוף הרובוטי EASY CITY עולה ביתרונותיה על כל שיטת פינוי אחרת היום. שיטה זו עובדת ברחבי העולם וכבר הוכיחה את יעילותה במגוון מדינות. וכעת שיטה זו עובדת גם בישראל.

את המערכת בשיטת פינוי אוטומטי באמצעות המנוף הרובוטי EASY CITY ניתן להשיג היום בישראל אצל היבואן הרשמי והבלעדי חברת חן המקום בע"מ.

פינוי אשפה אוטומטי

השירותים שלנו

תפריט נגישות