logo

השכרת מכולות פסולת

השכרת מכולות פסולת נדרשת במצבים של בנייה, שיפוצים, גזם, פינוי אסבסט ועוד. מדובר באירועים המייצרים לא מעט פסולת, אשר אין אפשרות להשליך אותה בפחי האשפה הרגילים של הרחוב כיוון שאלו יעלו על גדותיהם בשלב מאוד התחלתי של העבודה. השכרת מכולות פסולת מספקת מיכל אחסון ייעודי לכל הפסולת שעתידה להיווצר במהלך העבודה. השכרת מכולה מסוג זה כוללת כמובן את הבאתה ומיקומה במקום שבו מתבצעות העבודות. המיקום שלה יהיה קרוב ככל האפשר ולעיתים גם יחוברו שרוולים להשלכת הפסולת ממקום העבודה ישירות אל תוך המכולה, בעיקר באתרי בנייה או שיפוצים. יש לקחת בחשבון שהשכרת מכולת פסולת כרוכה באישורים מיוחדים, וזאת על מנת לוודא שהחברה המטפלת בהבאת המכולה ובפינויה היא חברה מורשית אשר מבצעת את הפינוי לאתרי הפסולת המורשים. ישנן חברות שגם מספקות ייעוץ מקצועי לגבי אופן הפינוי, כך שלא תתבצע עברה על החוק או על תקנות בטיחות שונות.

מכולות פסולת בעידן טמוני הקרקע

עיריות ומועצות רבות עוברות לאט לאט למערך תברואתי הכולל פחי אשפה טמוני קרקע. מדובר בפחים שיחליפו את מכולות ה"צפרדע" הגדולות, יהיו בעלי מיכל קטן מעל פני הקרקע אך מתחת לפני הקרקע יכללו מיכל אחסון גדול מאוד. זהו פתרון ידידותי לסביבה במובנים רבים אשר כבר מתחיל להיכנס לשימוש. עבור מצבים של פינוי פסולת בניין או גזם, המעבר לשימוש בפחים טמוני קרקע יאפשר להסדיר עוד יותר את אופן הפינוי וימנע הפרה של החוק. אם אדם שמבצע שיפוץ יכול היה עד כה לפנות את פסולת השיפוץ שלו אל מכולת הצפרדע הקרובה, ולמלא אותה כך שלא יישאר מקום לפסולת היומיומית של תושבי הרחוב, אשר עבורה יועדה הצפרדע, מצב כזה כבר לא יוכל להתאפשר. במקום אותם פחי צפרדע, יוצב פח טמון קרקע אשר מותאם לפסולת ביתית, וכך לא יהיה אפשרי יותר  לפנות אליו את פסולת הגזם או הבנייה כך שפינויה ייאלץ להתבצע על פי התקנות. פינוי מכולות הפסולת מתבצע על ידי משאית מיוחדת או מנוף, המעבירים את הפסולת אל אתרי הפינוי המתאימים תוך הקפדה על תקנות הפינוי המוגדרות בחוק.

כלי אצירה מונחי קרקע

כלי אצירה תעשייתים המונחים מעל הקרקע, הינם בעלי יתרון ברור בנפח גדול יותר בכמות הפסולת שהם מכילים. יתרון נוסף הוא שהם יכולים לשמש לאצירת כל סוגי הפסולת בין אם מדובר בפסולת למיחזור או בפסולת מעורבת. כלים אלו מתאימים במיוחד למפעלים, אתרי בנייה זמניים וכל פרוייקט אחר המצריך כלי אצירה גדולים לפסולת המתאספת מתהליך הייצור/בנייה. השכרת מכולות פסולת

השירותים שלנו