logo

מיכלים לאיסוף אשפה צמודי קרקע

בשנים האחרונות ברחבי אירופה חל מהפך בשיטת איסוף האשפה. מטרת המהפך להחליף את שיטות איסוף האשפה הישנות כגון עגלות אשפה או צפרדעים בכלים אסתטיים יותר, בעלי נפחים גדולים יותר ובלי שיטות התקנה מסובכות. וכך הגענו לפתרון האולטימטיבי של מיכלי אשפה צמודי קרקע. בשנה וחצי האחרונות מיכלים אלה הגיעו גם  לישראל ביחד עם שיטת פינוי חדישה, עם מנוף רובוטי המניף מיכלים לאיסוף אשפה צמודי קרקע בשיטת ה"פטרייה" F90. שיטה זו מיוצרת באיטליה עם פטנט ייחודי, החוסך בעלויות באופן משמעותי הן לרשויות והן לקבלני פינוי האשפה.

ניתן להזמין את המיכלים צמודי הקרקע בנפחים שונים החל מ 1.5 מ"ק ועד 7 מ"ק.

מיכלים אלה נותנים מענה על בעיות נוספות בהתנהלות היומיומית של איסוף האשפה, כאשר בשיטות האיסוף הישנות הפח תמיד נשאר פתוח ואנשים נמנעים מלגעת בפח עם הידיים, חתולים שנכנסים לפח ומפרקים את הפסולת, עגלות שמסתובבות במדרכות ובכבישים, פינויים רועשים הנעשים ע"י משאית שסוגרת לעיתים קרובות את כביש הגישה לבית למשך מספר דקות ארוכות…כל אלה ועוד מקבלים מענה ופתרון בשיטת צמודי הקרקע אשר מגיעים עם דלת טריקה שקטה או וילון אטימה, רגלית לפתיחת דלת זריקת האשפה, יציבים וקבועים במקומם אך לא דורשים שום התקנה בקרקע, מיכלים סגורים אשר מונעים כניסה של חתולים או ענני זבובים, אגן אגירת תשטיפים לכל מיצי הזבל הבלתי נמנעים. ולא פחות חשוב פינוי צמודי הקרקע באמצעות המשאית עם המנוף הרובוטי לוקח 40 שניות בלבד למיכל באמצעות נהג בלבד, ללא פועלים, ללא רעשי חבטות, ללא מחדלי בטיחות וללא עיכובים נוספים. המשאית עצמה ממוחשבת במחשוב החדשני ביותר אשר מעביר דיווח על כל מיכל ומיכל ועל כל קו פינוי אשפה.

צמודי הקרקע מעוצבים בעיצוב אירופאי חכם המאפשר לפסולת לסדר את עצמה בחלל המיכל ובכך נעשה שימוש בכל נפח המיכל. בצמודי הקרקע ניתן להתקין בהתקנה קלה במיוחד חיישנים נוספים כגון חיישני נפח או חיישני RFID.

המפעל האיטלקי אשר מייצר את צמודי הקרקע כמוצר מקורי וכפטנט ייחודי חשב על כל הפתרונות והמענה שצמודי הקרקע יכולים לתת. ואף הביא את זה לידי ביטוי בחסכון כספי משמעותי, שיפור בהתנהלות היומיומית וכיאה לאיטלקים צמודי הקרקע מעניקים גם אסתטיקה ומשפרים את מראה הרחובות. את השיטה ואת הכלים ניתן להשיג בישראל אצל היבואן הרשמי והבלעדי חברת חן המקום בע"מ.

מיכלים לאיסוף אשפה צמודי קרקע

השירותים שלנו

תפריט נגישות